Novinky

workshop

AI obsah, marketing a právo 4.6. 2024

27.5.2024
Tisková zpráva

Národní mapování socio-ekonomického přínosu reklamy v plném běhu

17.5.2024
workshop

Jak napsat (co) nejlepší přihlášku do EFFIE aneb Co jste chtěli vědět o (přihláškách) EFFIE a báli jste se zeptat 6.6. 2024

13.5.2024
Tisková zpráva

Zpráva o reklamě 2023: V České republice rostl trh marketingové komunikace o 12 %. Nejrychleji rostl segment digitálních médií

3.5.2024
workshop

ESG a svět agentur: Brutálně upřímná diskuze, hejtři vítáni 22. 5. 2024

2.5.2024
workshop

Jak ušetří nástroje AI každodenní práci aneb nudu nechte strojům 14.5.2024

25.4.2024

PodAKAst č. 11: Kateřina Hrubešová s Petrem Srnou a Martinem Kynclem o Influencer Marketingu

23.4.2024

Od dubna přibyla do AKA agentura Sparkling & Still. Je nás 50!

18.4.2024

Influencer marketing: Influenceři – skrytá síla komunikace? aneb Jak si nezničit značku 23.4. 2024

8.4.2024

PodAKAst č. 10: Kateřina Hrubešová s Marií Zemanovou a Editou Šilhánovou o Udržitelnosti / ESG

25.3.2024

AKA se dále rozrůstá – od března je členem agentura Lafluence

19.3.2024

Řady AKA rozšířila digitální agentura Story TLRS

5.3.2024

Úvod do ESG: Udržitelnost mýtů zbavená 28.3. 2024

3.3.2024

Hodinové sazby v komunikaci meziročně vzrostly o 5,88 %

2.3.2024

Pod AKA vznikla Marketingová rada. Přichází mimo jiné s novým studijním programem

26.2.2024

Kalendárium důležitých akcí v roce 2024

4.2.2024

Právo v reklamě a marketingu letem světem aneb v čem chybují agentury nejčastěji 28. 2. 2024

31.1.2024

PodAKAst č. 9: Kateřina Hrubešová s představiteli generace Z: Křehcí lenoši nebo zodpovědní snílci? – 2. díl

24.1.2024

Na Valné hromadě AKA byl představen nový projekt. Mapuje ekonomický přínos reklamního průmyslu

22.1.2024

PodAKAst č. 8: Kateřina Hrubešová se Zuzanou Procházkovou a Danem Urbanem o generaci Z: Křehcí lenoši nebo zodpovědní snílci? – 1. díl

17.1.2024

AI nástroje, které pomáhají ulehčovat a zlepšovat život a eliminovat rutinu v práci 24. 1. 2024

9.1.2024

PodAKAst č. 7: Kateřina Hrubešová s vítězi Grand Prix Effie 2023, Kateřinou Harris a Lubošem Jahodou

17.12.2023

PodAKAst č. 6: Kateřina Hrubešová s Martinem Cachem a Ivanem Davidem o tom, jak se neoběsit na paragrafech při práci s nástroji AI

30.11.2023

Prestižní ceny Effie jsou předány. Dominovala agentura McCann, nejvíce cen si odnesly kampaně České asociace pojišťoven a Plzeňského prazdroje

15.11.2023

PodAKAst č. 5: Kateřina Hrubešová přivedla “ke zpovědi” Honzu Binara

9.11.2023

Generace Z: Křehcí lenoši nebo zodpovědní snílci? 28. 11. 2023

7.11.2023

Workshop VEŘEJNÉ ZAKÁZKY V MARKETINGU STÁTNÍ SPRÁVY je podnětem pro další vzdělávací a edukační projekty na straně agentur i veřejných zadavatelů

30.10.2023

AKA vydává Základní doporučení k užívání nástrojů umělé inteligence při poskytování reklamních služeb

25.10.2023

AKA má další dva nové členy, agentury Key Advantage a Socialsharks

23.10.2023

Porota Effie ve čtvrtek rozhodla o shortlistu EFFIE 2023

16.10.2023

VEŘEJNÉ ZAKÁZKY V MARKETINGU STÁTNÍ SPRÁVY 25. 10. 2023

21.9.2023

AKA se rozrostla o nové členy. Vstoupily do ní agentury Business Factory a Ydeal

19.9.2023

Právní regulace umělé inteligence 11. 10. 2023

19.9.2023

Stát nemá strategii pro komunikaci a dělá chyby

23.8.2023

PodAKAst č. 4: Kateřina Hrubešová s Petrou Jankovičovou o férovém tendru

21.8.2023

PodAKAst č. 3: Kateřina Hrubešová s Ondrou Novákem nejen o EFFIE, ale obecně o významu marketingových a reklamních soutěží

7.8.2023

ZÁSADNÍ NOVELA ZÁKONÍKU PRÁCE JE ZDE: Jste na všechny změny připraveni? 6. 9.

2.8.2023

AKA doporučuje zadavatelům: Stanovte si cíle kampaní a konzultujte s odborníky na komunikaci

24.7.2023

Effie, soutěž o nejefektivnější marketingovou kampaň v ČR, dnes spouští přihlašování

28.6.2023

AKA je po valné hromadě zase kompletní

23.6.2023

PodAKAst č. 2: Kateřina Hrubešová s Janem Sudou o tom, jak AI změní práci agentury

22.6.2023

Předali jsme ceny Srdcařkám české reklamy

17.6.2023

AKA obnovuje podAKAsty: Poprvé s Robertem Haasem o transformaci agentury

12.6.2023

AKA se stále rozrůstá: Novým členem se stala digitální agentura Actum

8.6.2023

WORKSHOP Umělá inteligence – přítel nebo nepřítel 15. 6.

29.5.2023

Zpráva o reklamě 2022: Čekáme nárůst, ale pomalejší

9.5.2023

Sociální média ANO, ALE bezpečně a informovaně

4.5.2023

Úterní Brand Safety Academy je úspěšně za námi. Boj s dezinformacemi stojí 78 miliard dolarů ročně

21.4.2023

Workshop Bezpečnost online platforem v komunikačním průmyslu 3. 5.

19.4.2023

Hodinové sazby v komunikaci meziročně vzrostly o 7,3 %

18.4.2023