PodAKAst č. 6: Kateřina Hrubešová s Martinem Cachem a Ivanem Davidem o tom, jak se neoběsit na paragrafech při práci s nástroji AI
30.11.2023
Prestižní ceny Effie jsou předány. Dominovala agentura McCann, nejvíce cen si odnesly kampaně České asociace pojišťoven a Plzeňského prazdroje
15.11.2023
PodAKAst č. 5: Kateřina Hrubešová přivedla “ke zpovědi” Honzu Binara
9.11.2023
Generace Z: Křehcí lenoši nebo zodpovědní snílci? 28. 11. 2023
7.11.2023
Workshop VEŘEJNÉ ZAKÁZKY V MARKETINGU STÁTNÍ SPRÁVY je podnětem pro další vzdělávací a edukační projekty na straně agentur i veřejných zadavatelů
30.10.2023
AKA vydává Základní doporučení k užívání nástrojů umělé inteligence při poskytování reklamních služeb
25.10.2023
AKA má další dva nové členy, agentury Key Advantage a Socialsharks
23.10.2023
Porota Effie ve čtvrtek rozhodla o shortlistu EFFIE 2023
16.10.2023
VEŘEJNÉ ZAKÁZKY V MARKETINGU STÁTNÍ SPRÁVY 25. 10. 2023
21.9.2023
AKA se rozrostla o nové členy. Vstoupily do ní agentury Business Factory a Ydeal
19.9.2023
Právní regulace umělé inteligence 11. 10. 2023
19.9.2023
Stát nemá strategii pro komunikaci a dělá chyby
23.8.2023
PodAKAst č. 4: Kateřina Hrubešová s Petrou Jankovičovou o férovém tendru
21.8.2023
PodAKAst č. 3: Kateřina Hrubešová s Ondrou Novákem nejen o EFFIE, ale obecně o významu marketingových a reklamních soutěží
7.8.2023
ZÁSADNÍ NOVELA ZÁKONÍKU PRÁCE JE ZDE: Jste na všechny změny připraveni? 6. 9.
2.8.2023
AKA doporučuje zadavatelům: Stanovte si cíle kampaní a konzultujte s odborníky na komunikaci
24.7.2023
Effie, soutěž o nejefektivnější marketingovou kampaň v ČR, dnes spouští přihlašování
28.6.2023
AKA je po valné hromadě zase kompletní
23.6.2023
PodAKAst č. 2: Kateřina Hrubešová s Janem Sudou o tom, jak AI změní práci agentury
22.6.2023
Předali jsme ceny Srdcařkám české reklamy
17.6.2023
AKA obnovuje podAKAsty: Poprvé s Robertem Haasem o transformaci agentury
12.6.2023
AKA se stále rozrůstá: Novým členem se stala digitální agentura Actum
8.6.2023
WORKSHOP Umělá inteligence – přítel nebo nepřítel 15. 6.
29.5.2023
Zpráva o reklamě 2022: Čekáme nárůst, ale pomalejší
9.5.2023
Sociální média ANO, ALE bezpečně a informovaně
4.5.2023
Úterní Brand Safety Academy je úspěšně za námi. Boj s dezinformacemi stojí 78 miliard dolarů ročně
21.4.2023
Workshop Bezpečnost online platforem v komunikačním průmyslu 3. 5.
19.4.2023
Hodinové sazby v komunikaci meziročně vzrostly o 7,3 %
18.4.2023
Projekt nAKAfe aneb jak získat nové lidi do agentur 20.4.
13.4.2023
DDB Prague vstoupila do AKA
27.3.2023
Tisková zpráva 16.3.2023 Analyzujte rizika spojená s TikTok
16.3.2023
Brand Safety Academy III (třetí běh)
8.3.2023
Workshop 28.3. Změny autorského zákona v produkci a reklamě
5.3.2023
Otevření odborné diskuze k připravovanému zákonu o omezení šíření obsahu ohrožujícího národní bezpečnost online
8.2.2023
Workshop 27.2.: Udržitelná transformace v marketingové komunikaci
8.2.2023
AKA zvolila dámský tandem do svého vedení: P. Jankovičová a K. Hrubešová
27.1.2023
EFFIE 2022 zná vítěze
24.11.2022
Workshop: VEŘEJNÉ ZAKÁZKY V MARKETINGU STÁTNÍ SPRÁVY_21.10.
12.9.2022
SEMINÁŘE A ŠKOLENÍ PRO VEŘEJNOU SPRÁVU
8.8.2022
Workshop: Facebook jako komunikační kanál. Certifikovaný trénink společnosti Meta.
17.7.2022
Workshop: Vydělat a přežít! Jak na veřejné zakázky v komunikaci_11.10.
29.6.2022
Data na jednom místě
20.6.2022
Workshop 8.6.: EFFIE_Efektivita v digitálním marketingu a současná role YouTube
25.5.2022
Workshop: Cesta do Metaverse_21.6.
17.5.2022
Workshop: Může retail budovat značku?_26.5. on-line
28.4.2022
Zpráva o české reklamě 2021
8.4.2022
Studenti do reklamek 28. dubna nAKAfe 2022
1.4.2022
Seminář Brand Safety Academy II – 12. dubna
21.3.2022
Workshop: Digitální brand buildingové kampaně_24.3.2022 od 9:00 do 10:30
4.3.2022
Petr Vlasák je Srdcař
17.2.2022