Novinky

PodAKAst č. 6: Kateřina Hrubešová s Martinem Cachem a Ivanem Davidem o tom, jak se neoběsit na paragrafech při práci s nástroji AI

30.11.2023

Prestižní ceny Effie jsou předány. Dominovala agentura McCann, nejvíce cen si odnesly kampaně České asociace pojišťoven a Plzeňského prazdroje

15.11.2023

PodAKAst č. 5: Kateřina Hrubešová přivedla “ke zpovědi” Honzu Binara

9.11.2023

Generace Z: Křehcí lenoši nebo zodpovědní snílci? 28. 11. 2023

7.11.2023

Workshop VEŘEJNÉ ZAKÁZKY V MARKETINGU STÁTNÍ SPRÁVY je podnětem pro další vzdělávací a edukační projekty na straně agentur i veřejných zadavatelů

30.10.2023

AKA vydává Základní doporučení k užívání nástrojů umělé inteligence při poskytování reklamních služeb

25.10.2023

AKA má další dva nové členy, agentury Key Advantage a Socialsharks

23.10.2023

Porota Effie ve čtvrtek rozhodla o shortlistu EFFIE 2023

16.10.2023

VEŘEJNÉ ZAKÁZKY V MARKETINGU STÁTNÍ SPRÁVY 25. 10. 2023

21.9.2023

AKA se rozrostla o nové členy. Vstoupily do ní agentury Business Factory a Ydeal

19.9.2023

Právní regulace umělé inteligence 11. 10. 2023

19.9.2023

Stát nemá strategii pro komunikaci a dělá chyby

23.8.2023

PodAKAst č. 4: Kateřina Hrubešová s Petrou Jankovičovou o férovém tendru

21.8.2023

PodAKAst č. 3: Kateřina Hrubešová s Ondrou Novákem nejen o EFFIE, ale obecně o významu marketingových a reklamních soutěží

7.8.2023

ZÁSADNÍ NOVELA ZÁKONÍKU PRÁCE JE ZDE: Jste na všechny změny připraveni? 6. 9.

2.8.2023

AKA doporučuje zadavatelům: Stanovte si cíle kampaní a konzultujte s odborníky na komunikaci

24.7.2023

Effie, soutěž o nejefektivnější marketingovou kampaň v ČR, dnes spouští přihlašování

28.6.2023

AKA je po valné hromadě zase kompletní

23.6.2023

PodAKAst č. 2: Kateřina Hrubešová s Janem Sudou o tom, jak AI změní práci agentury

22.6.2023

Předali jsme ceny Srdcařkám české reklamy

17.6.2023

AKA obnovuje podAKAsty: Poprvé s Robertem Haasem o transformaci agentury

12.6.2023

AKA se stále rozrůstá: Novým členem se stala digitální agentura Actum

8.6.2023

WORKSHOP Umělá inteligence – přítel nebo nepřítel 15. 6.

29.5.2023

Zpráva o reklamě 2022: Čekáme nárůst, ale pomalejší

9.5.2023

Sociální média ANO, ALE bezpečně a informovaně

4.5.2023

Úterní Brand Safety Academy je úspěšně za námi. Boj s dezinformacemi stojí 78 miliard dolarů ročně

21.4.2023

Workshop Bezpečnost online platforem v komunikačním průmyslu 3. 5.

19.4.2023

Hodinové sazby v komunikaci meziročně vzrostly o 7,3 %

18.4.2023

Projekt nAKAfe aneb jak získat nové lidi do agentur 20.4.

13.4.2023

DDB Prague vstoupila do AKA

27.3.2023

Tisková zpráva 16.3.2023 Analyzujte rizika spojená s TikTok

16.3.2023

Brand Safety Academy III (třetí běh)

8.3.2023

Workshop 28.3. Změny autorského zákona v produkci a reklamě

5.3.2023

Otevření odborné diskuze k připravovanému zákonu o omezení šíření obsahu ohrožujícího národní bezpečnost online

8.2.2023

Workshop 27.2.: Udržitelná transformace v marketingové komunikaci

8.2.2023

AKA zvolila dámský tandem do svého vedení: P. Jankovičová a K. Hrubešová

27.1.2023

EFFIE 2022 zná vítěze

24.11.2022

Workshop: VEŘEJNÉ ZAKÁZKY V MARKETINGU STÁTNÍ SPRÁVY_21.10.

12.9.2022

SEMINÁŘE A ŠKOLENÍ PRO VEŘEJNOU SPRÁVU

8.8.2022

Workshop: Facebook jako komunikační kanál. Certifikovaný trénink společnosti Meta.

17.7.2022

Workshop: Vydělat a přežít! Jak na veřejné zakázky v komunikaci_11.10.

29.6.2022

Data na jednom místě

20.6.2022

Workshop 8.6.: EFFIE_Efektivita v digitálním marketingu a současná role YouTube

25.5.2022

Workshop: Cesta do Metaverse_21.6.

17.5.2022

Workshop: Může retail budovat značku?_26.5. on-line

28.4.2022

Zpráva o české reklamě 2021

8.4.2022

Studenti do reklamek 28. dubna nAKAfe 2022

1.4.2022

Seminář Brand Safety Academy II – 12. dubna

21.3.2022

Workshop: Digitální brand buildingové kampaně_24.3.2022 od 9:00 do 10:30

4.3.2022

Petr Vlasák je Srdcař

17.2.2022