Bodové váhy cen

Bodové váhy cen jsou každoročně aktualizovaným seznamem nejvýznamnějších zahraničních i domácích soutěží komerční komunikace, jakož i hodnoty na nich udělovaných cen. Slouží jako podklad pro určení nejúspěšnějších kreativců odměněných cenami Best of Best (BoB) a jsou také jedním z podkladů pro udělení ceny Agentura roku. (Platné od 1.1.2014)

Soutěž / 2014 Koeficient Nominace, finalisté Bronz Stříbro Zlato Grand Prix

Cannes Lions 15 15 45 75 105 Grand Prix 150
D&AD 15 15 45 75 105 Grand Prix 150
Clio 11 11 33 55 77 Grand Prix 110
The One Show 11 11 33 55 77 Grand Prix 110
ADC Global 11 11 33 55 77 Grand Prix 110
The Cup 9 9 27 40 63 Grand Prix 90
ADC E 9 9 27 40 63 Grand Prix 90
Epica 8 8 24 40 56 Grand Prix 80
Euro Effie 8 8 24 40 56 Grand Prix 80
PIAF 7 7 21 35 49 Grand Prix 70
ADC Czech 7 7 21 35 49 Grand Prix 70
Effie Czech 7 7 21 35 49 Grand Prix 70
IMC Europe 6 6 18 30 42 Grand Prix 60
Golden Drum 6 6 18 30 42 Grand Prix 60
John Caples 6 6 18 30 42 Grand Prix 60
Český direkt & Promo 4 4 12 20 28 Grand Prix 40
Zlatá pecka 1       7  
Media Global 10 10 30 50 70 Grand Prix 100
FLEMA 4 4 12 20 28 Grand Prix 40

Za oceněné kampaně ve specializovaných mediálních kategoriích kreativních soutěží, pokud takové kategorie zahrnují, získává mediální agentura plný počet bodů podle výše uvedeného seznamu A

Za oceněné kampaně v soutežích efektivity (EuroEFFIE, EFFIE CZECH), na kterých spolupracovala,získává mediální agentura stejný počet bodů jako oceněná kreativní agentura podle seznamu A