5. ročník konference Veřejné zakázky v marketingu státní správy…

10. 9. 2025

Novinka

discussion-new-business-plan-by-businessman-businesswoman

Komunikační kampaně v intencích zákona o zadávání veřejných zakázek (ZZVZ) se dají dělat různým způsobem. Postupy, doporučení a zkušenosti z pohledu zadavatelů i dodavatelů, včetně praktických ukázek a diskuzních panelů, najdete na 5. ročníku konference s podtitulem „Zadavatelé agenturám a Agentury zadavatelům“.

Přihlásit se na konferenci můžete ZDE.

👉 PRO KOHO:

  • zadavatele veřejných zakázek v marketingu
  • zástupce úřadů, municipalit, příjemců dotací vázaných postupovat podle ZZVZ
  • dodavatele – tj. uchazeče o marketingové zakázky, komunikační agentury, mediální domy, vydavatele
  • experty, konzultanty, akademický sektor

👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)

  • KDY: čtvrtek 9. 10. 2025
  • KDE: Akademie veřejného investování Ministerstva pro místní rozvoj, vchod z Pařížské ulice 4, Praha 1
  • čas: 8.45 až 16.00 hod.
  • občerstvení ve formě coffee breaků a studený oběd zajištěno

Pro účast je třeba se registrovat nejpozději do 3. 10. 2025, nebo do naplnění kapacity. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na e-mailu: office@aka.cz

Workshop pořádá Asociace komunikačních agentur AKA ve spolupráci s Ministerstvem pro místní rozvoj

Program

(změna programu vyhrazena)

08:15 Registrace a drobné občerstvení
08:45 Uvítání aneb Máme společný zájem / MMR & AKA

MMR: Radek Kobza
AKA:  Lucie Češpivová

09:00 – 11:45  BLOK 1 – Legislativa komunikační kampaně

Moderuje: Kateřina Hrubešová, ředitelka AKA

  • Lightning Talks – úvod k panelové diskusi
    Vybrané aspekty ZZVZ
    :

    Hodnocení ceny u rámcových dohod – přehled možných nastavení a omezení, proč a na co je dobré využít tržní konzultace a jaké chyby (ne)může uchazeč při chybě v cenovém listu zhojit? (Radek Kobza)
    Vyhrazená změna závazku – co je nutné promyslet a dodržet, abychom ji mohli využít? A na co? (Markéta Adámková)
    Správná volba kvalitativních hodnotících kritérií (Petr Milas)
    Implementace EMFA (Daniel Köppl)

    Coffee break (15 minut)

  • Panelová diskuse
    moderuje: Lucie Češpivová, členka Prezidia AKA a ředitelka SmartDorland
    Markéta Adámková, Ministerstvo pro místní rozvoj
    Radek Kobza Ministerstvo pro místní rozvoj
    Petr Milas, Potravinářská komora ČR
    Daniel Köppl, Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
11:45 Přestávka, drobné občerstvení a prostor pro networking
12:30 – 16:00 BLOK 2 – Efektivní komunikační kampaň

  • Lightning Talks – úvod k panelové diskusi
    V čem tkví efektivita kampaní veřejné správy oceněných kampaní v EFFIE
    Jak kreativita ovlivňuje efektivitu kampaně
    Jak vstupuje do komunikační praxe AI
    Jak se vyznat v moři formátů online/sociálních sítí
    Vyhodnocování mediálních kampaní

    Coffee break
    (15 minut)
  • Příklady produktů obsahové spolupráce v online prostředí
  • Panelová diskuse
    moderuje: Ondřej Novák, ředitel ASMEA a člen Prezidia AKA
    Jan Binar, managing director, McCann Prague
    Hana Huntová, výkonná ředitelka SIMAR
    Zdeněk Kubena, research director KNOWLIMITS Group
    Klára Chalupecká, Head of Content, Publicis Groupe CZ
    Jiří Tošer, media director, Remmark
    Jan Suda, media&AI strategist
16:00 Ukončení konference

Pro účast je třeba se registrovat nejpozději do 3.10.2025, nebo do naplnění kapacity. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na e-mailu: office@aka.cz.

 

 

Hosté:

Hana Huntová
Hana Huntová
SIMAR
LinkedIn
Kateřina Hrubešová
Kateřina Hrubešová
Výkonná ředitelka Asociace komunikačních agentur
LinkedIn
Radek Kobza
Radek Kobza
Ministerstvo pro místní rozvoj
LinkedIn
Lucie Češpivová
Lucie Češpivová
Majitelka komunikační a technologické agentury SmartDORLAND, a.s.
LinkedIn
Ondřej Novák
Ondřej Novák
Ředitel Asociace mediálních agentur ASMEA
LinkedIn
Jiří Tošer
Jiří Tošer
Media Director komunikační agentury Remmark, a.s.
LinkedIn
Markéta Adámková
Markéta Adámková
Ministerstvo pro místní rozvoj
LinkedIn
Petr Milas
Petr Milas
Potravinářská komora ČR
LinkedIn
Daniel Koppl
Daniel Köppl
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
LinkedIn
Jan Binar
Jan Binar
managing director McCann Prague
LinkedIn
Zdeněk Kubena
Zdeněk Kubena
research director KNOWLIMITS Group
LinkedIn
Klára Chalupecká
Klára Chalupecká
Head of Content, Publicis Groupe CZ
LinkedIn
Jan Suda
Jan Suda
media&AI strategist
LinkedIn
Více o jednotlivých hostech se dozvíte již brzy po kliknutí na jejich fotografii na

Více informací najdete na webu workshopy aka.

Registrujte se zde