Komunikační kampaně v intencích zákona o zadávání veřejných zakázek (ZZVZ) se dají dělat různým způsobem. Postupy, doporučení a zkušenosti z pohledu zadavatelů i dodavatelů, včetně praktických ukázek a diskuzních panelů, najdete na 5. ročníku konference s podtitulem „Zadavatelé agenturám a Agentury zadavatelům“.
Přihlásit se na konferenci můžete ZDE.
👉 PRO KOHO:
- zadavatele veřejných zakázek v marketingu
- zástupce úřadů, municipalit, příjemců dotací vázaných postupovat podle ZZVZ
- dodavatele – tj. uchazeče o marketingové zakázky, komunikační agentury, mediální domy, vydavatele
- experty, konzultanty, akademický sektor
👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)
- KDY: čtvrtek 9. 10. 2025
- KDE: Akademie veřejného investování Ministerstva pro místní rozvoj, vchod z Pařížské ulice 4, Praha 1
- čas: 8.45 až 16.00 hod.
- občerstvení ve formě coffee breaků a studený oběd zajištěno
Pro účast je třeba se registrovat nejpozději do 3. 10. 2025, nebo do naplnění kapacity. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na e-mailu: office@aka.cz
Workshop pořádá Asociace komunikačních agentur AKA ve spolupráci s Ministerstvem pro místní rozvoj
Program
(změna programu vyhrazena)
08:15 |
Registrace a drobné občerstvení |
08:45 |
Uvítání aneb Máme společný zájem / MMR & AKA
MMR: Radek Kobza
AKA: Lucie Češpivová |
09:00 – 11:45 |
Komunikační kampaně – co zákon umožňuje
- Lightning Talks – úvod k panelové diskusi
Vybrané aspekty ZZVZ: PTK, vyhrazená změna závazku, mimořádně nízká cena a změna smlouvy
Využití JŘSU / soutěžního dialogu pro VZ v marketingu
Správná volba kvalitativních hodnotících kritérií
Implementace EMFA
Coffee break (15 minut)
- Panelová diskuse
moderuje: Lucie Češpivová, členka Prezidia AKA a ředitelka SmartDorland
Vlastimil Fidler, ředitel Odboru práva veřejných zakázek MMR
Radek Kobza, ředitel Odboru publicity fondů EU MMR
Petr Milas, výkonný ředitel PK ČR
Daniel Köppl, člen RRTV
|
11:45 |
Přestávka, drobné občerstvení a prostor pro networking |
12:30 – 16:00 |
Efektivní komunikační kampaň
- Lightning Talks – úvod k panelové diskusi
V čem tkví efektivita kampaní veřejné správy oceněných kampaní v EFFIE
Jak kreativita ovlivňuje efektivitu kampaně
Jak vstupuje do komunikační praxe AI
Jak se vyznat v moři formátů online/sociálních sítí
Vyhodnocování mediálních kampaní
Coffee break (15 minut)
- Příklady produktů obsahové spolupráce v online prostředí
- Panelová diskuse
moderuje:Ondřej Novák, ředitel ASMEA a člen Prezidia AKA
Jan Binar, managing director, McCann Prague
Hana Huntová, výkonná ředitelka SIMAR
Zdeněk Kubena, research director KNOWLIMITS Group
Tomáš Žlůva, innovations & investments director Publicis Group
Jiří Tošer, media director, Remmark
zástupce zadavatele a člen poroty Effie |
16:00 |
Ukončení konference |
Pro účast je třeba se registrovat nejpozději do 3.10.2025, nebo do naplnění kapacity. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na e-mailu: office@aka.cz.
HOSTÉ (bude doplněno)

Více informací najdete na webu workshopy aka.