15. 10. 2025
Novinka
Jedinečný workshop Marketingové rady s profesorkou Rachel Kennedy: „Beyond Belief: Mýty, které brzdí marketing“
O WORKSHOPU
Ve světě zahlceném marketingovými názory, frameworky a trendy – jak odlišit to, co zní dobře, od toho, co skutečně funguje pro růst značky?
V provokativní a praktické přednášce profesorka Rachel Kennedy z Ehrenberg-Bass Institute využije desítky let empirického výzkumu k tomu, aby zpochybnila některé z nejrozšířenějších marketingových mýtů.
Ukáže, co říkají důkazy o růstu značek, a vysvětlí, co to znamená pro vaši strategii a úspěch. Součástí bude Q&A / diskuse, která poskytne možnost porozumět vědě a tomu, jak vést změnu směrem k vědecky podložené, škálovatelné marketingové praxi.
CÍLE WORKSHOPU
✅ Rozbít marketingové mýty – zpochybnit široce přijímaná přesvědčení (např. o loajalitě a cílení).
✅ Zaměřit se na faktory růstu – mentální a fyzická dostupnost, odlišitelnost a široký zásah.
✅ Zavést evidence-based přístup – využívat metriky a data pro strategii a rozhodování.
✅ Vést organizační změnu – klást správné otázky, vést týmy a podporovat vědecký přístup.
PRO KOHO JE WORKSHOP URČEN
👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)
POŘÁDÁ
Marketingová rada, která podporuje excelenci v marketingu v České republice.
KONTAKT
Profesorka Kennedy je spoluzakladatelkou Ehrenberg-Bass Institute. Byla zařazena mezi „Big Thinkers“ reklamy Advertising Association (UK), celosvětově patří mezi 1 % nejcitovanějších výzkumníků v oblasti reklamy a získala řadu prestižních ocenění. Pravidelně vystupuje na globálních konferencích (např. Cannes Lions, ARF či WARC) a radí největším světovým značkám v oblasti evidence-based marketingu. Podílela se na široké škále výzkumných projektů a vzdělávala tisíce marketérů a lídrů po celém světě v tom, co nám marketingová věda říká a co to znamená pro růst.