11. 6. 2025
Novinka
Podcast jsme nazvali Když peníze leží ladem aneb jak ignorovat 3 miliony zákazníků
Je jim přes padesát. Jsou bohatí, děti už poslali do světa, nemají hypotéky, protože je všechny už splatili, nebo nákupy dalších nemovitostí platí hotově. Mnozí z nich si zvládli vydělat peníze v devadesátkách. Dnes jsou na vrcholu svých pracovních a životních kariér. Už vědí, co chtějí od života a taky si to berou. Patří do skupiny Čechů nad 45 let a jsou jich 3 miliony. A mají peníze, jako jedni z mála v téhle zemi. Řekli bychom, že jsou zlatým prasátkem marketérů a reklamních agentur.
Ale opak je pravdou, oni o ně totiž moc nestojí.
Zadavatelé jim nabízejí „zlatý krém“, fixaci na protézu nebo posilující megadávky vitamínů a minerálů na klouby a léky proti bolesti. V reklamě jsou zobrazováni jako slabí, neduživí, zapomenutí, ti, co potřebují pomoci a neobejdou se bez ostatních.
Ale realita je jiná. Potápějí se, cestují po světě, mají plno koníčků, na které dřívneměli čas, a oblékají se stejně jako GenZ. Tato generace dostala minimálně 10 až 15 let navíc oproti svým rodičům a chce si je náležitě užít.
V dnešním podcastu se budeme ptát, kdo jsou tito lidé, jak přemýšlejí, žijí, utrácejí peníze. A také proč zadavatelé ignorují tak velkou a bohatou část populace. Anebo ne?
Těšit se můžete na zajímavou diskusi s Renatou Rosendorfskou, Data Queen z WPP Czech Republic aneb holka z researche, a Petrem Tomášem, Consumer Reaserch Skillhead, také WPP Czech Republic.
Užijte si to. Tenhle podAKAst opravdu stojí za to!