PodAKAst č. 16: Kateřina Hrubešová s Renatou Rosendorfskou a Petrem Tomášem na téma Když peníze leží ladem aneb jak ignorovat 3 miliony zákazníků

11. 6. 2025

Novinka

2bf68761-c903-415f-89c0-003e34a4c179
Máme tady po čase další, už 16. podAKAst Káči Hrubešov⁠é, výkonné ředitelky AKA, tentokrát s lidmi, kteří by měli být tou nejzacílenější skupinou na trhu. Poslechněte si, kteří lidé to jsou. Pokud myslíte, že padesátníci, pak jste se strefili.

Podcast jsme nazvali Když peníze leží ladem aneb jak ignorovat 3 miliony zákazníků 

Je jim přes padesát. Jsou bohatí, děti už poslali do světa, nemají hypotéky, protože je všechny už splatili, nebo nákupy dalších nemovitostí platí hotově. Mnozí z nich si zvládli vydělat peníze v devadesátkách. Dnes jsou na vrcholu svých pracovních a životních kariér. Už vědí, co chtějí od života a taky si to berou. Patří do skupiny Čechů nad 45 let a jsou jich 3 miliony. A mají peníze, jako jedni z mála v téhle zemi. Řekli bychom, že jsou zlatým prasátkem marketérů a reklamních agentur.

Ale opak je pravdou, oni o ně totiž moc nestojí.

Zadavatelé jim nabízejí „zlatý krém“, fixaci na protézu nebo posilující megadávky vitamínů a minerálů na klouby a léky proti bolesti. V reklamě jsou zobrazováni jako slabí, neduživí, zapomenutí, ti, co potřebují pomoci a neobejdou se bez ostatních.

Ale realita je jiná. Potápějí se, cestují po světě, mají plno koníčků, na které dřívneměli čas, a oblékají se stejně jako GenZ. Tato generace dostala minimálně 10 až 15 let navíc oproti svým rodičům a chce si je náležitě užít.

V dnešním podcastu se budeme ptát, kdo jsou tito lidé, jak přemýšlejí, žijí, utrácejí peníze. A také proč zadavatelé ignorují tak velkou a bohatou část populace. Anebo ne?

Těšit se můžete na zajímavou diskusi s ⁠Renatou Rosendorfskou, Data Queen z WPP Czech Republic aneb holka z researche, a ⁠Petrem Tomáš⁠em, ⁠Consumer Reaserch Skillhead, také WPP Czech Republic.

Užijte si to. Tenhle podAKAst opravdu stojí za to!

👉 https://spoti.fi/4e82vLu

Petr Tomáš
Petr Tomáš
Consumer Reaserch Skillhead, WPP Media
LinkedIn
Renata Rosendorfská
Renata Rosendorfská
Data Queen aka HOLKA Z RESEARCHE, WPP Media
LinkedIn