3. 9. 2025
Novinka
Kateřina Hrubešová s Olgou Rinaldi a Jaroslavem Malinou na téma Jak vyjednávat o ceně s procurementem aneb když se pálí miliony
Vyjednávání s klientem o podmínkách spolupráce, plnění služeb a schopnost dojednat smlouvu v režimu win-win patří mezi klíčové schopnosti lidí z reklamního průmyslu.
Agentury nekonečně tendrují a spálí hodně peněz na přípravě návrhů v několika kolovém výběrku, aby pak zjistily, že odměna, kterou dostanou, jim nepokryje ani náklady na práci.
Míra frustrace je veliká.
A když už se dostanete do posledního kola a radujete se, že máte novou práci, nastoupí super těžká váha klienta– procurement.
Ano, to jsou ti, jejichž jméno se nevyslovuje, obcházejí se obloukem a schůzky s nimi způsobují třes v žaludku zkušených agenturních bardů.
Osmnáctý podAKAst Káči Hrubešové je o tom, jak přemýšlí lidi z nákupu, procurementu, jak vyjednávají. Ale i o tom, s jakými problémy se potýkají oni, kdo je jejich vnitřní zákazník a jak s nimi najít společnou řeč.
Dozvíte se, co je pro nákupčí hodnota a co byste před nimi nikdy neměli vyslovit. Nebudeme hovořit jen o zóně boje ale především o tom, jak dlouhodobě nastavit spolupráci agentura a klienta tak, aby fungovala bezproblémově. A koho si Káča pozvala dnes?
Olgu Rinaldi z Rinaldi Consulting, specialistku na vyjednávání z pozice procumentu, procurement konzultantku a poradkyni, mentorku a lektorku
a
Jaroslava Malinu z Publicis Group Czech Republic. Jarda vede v českém Publicis Groupe komunikační pilíř, který kromě agentur Leo, Saatchi a MSL zahrnuje také specializovaný content, influencer marketing, branded entertainment a produkční týmy.
Poslechněte si tento podcast, bude vás opravdu bavit.
Najdete ho buď po QRKem, tlačítkem, nebo ZDE.
Sledujte náš kanál Spotify!