27. 5. 2025
Novinka
Právní minimum pro pracovníky v reklamní agentuře aneb jak neprosoudit kalhoty a neplatit pokuty
Pracovník v reklamní agentuře musí mít základní znalosti v několika klíčových právních oblastech, aby se vyhnul problémům a byl schopen vyvážit zájmy a očekávání klientů, produkce a samozřejmě vlastní agentury.
Zde je několik klíčových oblastí:
Komu je WS určen:
✅ Lidem z reklamních agentur, kteří řeší právní aspekty v kreativě/produkci, s dodavateli, s klienty
✅ Lidem z marketingu i z médií
✅ Nováčkům, pracujícím juniorům i středně zkušeným pracovníkům agentur
✅ Influencerům, kteří nechtějí udělat chybu
👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)
Petra Maryšková je advokátkou v advokátní kanceláři KMVS, advokátní kancelář s.r.o., která se zaměřuje mimo jiné i na oblast reklamy a duševního vlastnictví. V praxi se pak věnuje zejména pravidlům reklamy kosmetických přípravků a pravidlům regulace reklamy obecně. Má dlouhodobé zkušenosti se smluvní agendou v marketingu.
Mgr. Martin Cach působí od roku 2017 v advokátní kanceláři KMVS, kde se intenzivně věnuje regulaci ochrany osobních údajů a kyberbezpečnosti a dalším oblastem práva informačních technologií se zaměřením na odvětví farmacie, zdravotnictví a reklamy. Martin je místopředsedou Spolku pro ochranu osobních údajů a členem výboru slovenského Spolku pre ochranu osobných údajov. Po absolvování Právnické fakulty Univerzity Karlovy působil několik let jako podnikový právník v odvětví elektronických komunikací.