29. 5. 2025
Novinka
Asociace komunikačních agentur přijala na květnovém zasedání Prezidia dalšího člena, který posílí řady sekce digitálních agentur. Do AKA vstoupila brněnská agentura Marco BBN Czech Republic, agentura s dlouhou tradicí.
Rozšiřováním členské základnyAKA se rozvíjejí i naše zkušenosti a s každou další agenturou obohacujeme naše portfolio. I proto je získávání nových členů jedním z hlavních cílů asociace, která je na komunikačním trhu považována za idea makera. Vstup brněnské agentury Marco je významný i v tom, že dále posiluje naše řady z ostatních významných regionů naší země.
Agenturu Marco BBN představili na májové schůzi Prezidia její zakladatelé, výkonní ředitelé Petr Marek a Pavel Marek. Jejich slovy je Marco BBN komunikační agentura s vášní pro digitální marketing. Je součástí mezinárodní organizace BBN, která se zaměřuje na B2B marketing. Marco podporuje značky a marketéry vytvářením efektivních marketingových kampaní, které posilují jejich cíle v brandové i akviziční strategii.
„Připojení k AKA je pro nás logickým krokem v dalším růstu agentury. Chceme posilovat naše unikátní know-how v oblasti B2B marketingu a synergie tradičních marketingových přístupů s moderními digitálními technologiemi. Věříme, že aktivní participace v AKA nám umožní nejen sdílet naše zkušenosti, ale také čerpat inspiraci od ostatních členů, což v konečném důsledku povede k zvýšení kvality služeb pro naše klienty v neustále se vyvíjejícím digitálním světě,“ uvedl Pavel Marek.
A Petr Marek ke vstupu agentury do AKA dodává: „Jako součást mezinárodní skupiny BBN přinášíme unikátní globální perspektivu, kterou chceme sdílet s českými kolegy. V době, kdy efektivita marketingových investic hraje klíčovou roli, se těšíme na spolupráci při definování nových standardů kvality a kreativity v oboru. Věřím, že naše zkušenosti mohou být cenným přínosem pro celou komunitu. V rámci AKA bychom rovněž chtěli rozvíjet vlastní projekty a posouvat je na vyšší úroveň.“
S radostí vítáme Marco BBN v našich řadách. „Vstup B2B agentury Marco do AKA je dalším pozitivním signálem, že AKA je platformou pro všechny komunikační agentury. Vstup mimopražských agentur, jež posilují členskou základnu AKA, může být novým začátkem spolupráce v dalších aktivitách, které jsou pro nové agentury stěžejní. Společná cesta je vždy o hledání synergií, podpory a nacházení možností, jak pomáhat regionálním členům,“ uvedla ke vstupu Marco BBN výkonná ředitelka AKA, Kateřina Hrubešová.
Těšíme se na další spolupráci a v červnu se valnou hromadu.
Celou ziskovou zprávu si můžete stáhnout ZDE.