2. 10. 2025
Novinka
Jste nebo chcete být dodavatelem komunikačních a marketingových služeb pro veřejné zadavatele, kteří nakupují podle Zákona o zadávání veřejných zakázek? Chcete lépe pochopit, proč někdy zadavatel postupuje tak, jak postupuje, a umět na to lépe reagovat? Připravili jsme pro vás základní workshop pro uchazeče o veřejné zakázky v marketingu.
Úvod do problematiky veřejných zakázek v oblasti marketingu a komunikace pro uchazeče, tj. agentury.
1. Nejčastější způsoby zadávání
Hlavní odlišnosti v postupu jednotlivých režimů a typů veřejných zakázek v marketingu (aneb už nebudete tápat po významu PTK, VZMR, RD, DNS a dalších zkratek a základních termínů) z pohledu významu pro uchazeče (= agenturu).
2. Komunikace zadavatele s uchazeči
Proč a co dělá zadavatel před vypsáním zakázky, v průběhu lhůty pro podání nabídek i při hodnocení nabídek – co lze očekávat, a co ne? Které parametry zakázky může účastník ovlivnit a které nikoli? Které chyby lze zhojit a na co si dát pozor od začátku?
3. Cena, kvalifikace a hodnocení
Jak chápat předběžnou hodnotu veřejné zakázky? Proč se jinak naceňuje jednorázová služba a jinak víceletá rámcová dohoda? V čem se liší posuzování kvalifikace a hodnocení podle hodnotících kritérií? Jaké škály jsou nejčastější?
Workshop bude proložen příklady z praxe a po jeho skončení bude prostor pro případné konzultace a zodpovězený případných dotazů (2 hodiny)
Více informací o workshopech AKA 👉 www.workshop.aka.cz
Ing. Radek Kobza, certifikovaný hodnotitel veřejných zakázek Asociace komunikačních agentur, ředitel odboru publicity fondů EU Ministerstva pro místní rozvoj, kde na základě veřejných zakázek zajišťují služby jak v oblasti kreativní, nákupu médií i produkce eventů apod., spolugestor oborové konference Veřejné zakázky v marketingu státní správy MMR a AKA