Veřejné zakázky v marketingu: Jak se na ně připravit a nepohořet? 6. 11. 2025

2. 10. 2025

Novinka

close-up-financial-documents-table
Ve čtvrtek 6. listopadu proběhne v agentuře REMMARK workshop pro všechny, kdo se zajímají o veřejné zakázky.

Jste nebo chcete být dodavatelem komunikačních a marketingových služeb pro veřejné zadavatele, kteří nakupují podle Zákona o zadávání veřejných zakázek? Chcete lépe pochopit, proč někdy zadavatel postupuje tak, jak postupuje, a umět na to lépe reagovat? Připravili jsme pro vás základní workshop pro uchazeče o veřejné zakázky v marketingu.

Workshop jsme nazvali: Veřejné zakázky v marketingu: Jak se na ně připravit a nepohořet?

Téma a cíl workshopu:

Úvod do problematiky veřejných zakázek v oblasti marketingu a komunikace pro uchazeče, tj. agentury.

1. Nejčastější způsoby zadávání

Hlavní odlišnosti v postupu jednotlivých režimů a typů veřejných zakázek v marketingu (aneb už nebudete tápat po významu PTK, VZMR, RD, DNS a dalších zkratek a základních termínů) z pohledu významu pro uchazeče (= agenturu).

2. Komunikace zadavatele s uchazeči

Proč a co dělá zadavatel před vypsáním zakázky, v průběhu lhůty pro podání nabídek i při hodnocení nabídek – co lze očekávat, a co ne? Které parametry zakázky může účastník ovlivnit a které nikoli? Které chyby lze zhojit a na co si dát pozor od začátku?

3. Cena, kvalifikace a hodnocení

Jak chápat předběžnou hodnotu veřejné zakázky? Proč se jinak naceňuje jednorázová služba a jinak víceletá rámcová dohoda? V čem se liší posuzování kvalifikace a hodnocení podle hodnotících kritérií? Jaké škály jsou nejčastější?

Workshop bude proložen příklady z praxe a po jeho skončení bude prostor pro případné konzultace a zodpovězený případných dotazů (2 hodiny)

Komu je WS určen:

  • uchazečům o zakázky – tj. komunikačním agenturám, agenturám kreativním, mediálním i obsahovým
  • znalost problematiky není podmínkou – workshop je určen pro nováčky i mírně pokročilé

👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět

  • KDY: 6. listopadu 2025
  • KDE: agentura REMMARK, Křemencova 178/10 110 00 Praha 1
  • čas: 9.00 – 12.00
  • po workshopu je možnost neformálního pokračování debaty a konzultací do cca 14 hod.
  • občerstvení a káva zajištěno

Více informací o workshopech AKA  👉 www.workshop.aka.cz 

REGISTRACE ZDE

Přednášející

Radek Kobza
Radek Kobza
Ministerstvo pro místní rozvoj

Ing. Radek Kobza, certifikovaný hodnotitel veřejných zakázek Asociace komunikačních agentur, ředitel odboru publicity fondů EU Ministerstva pro místní rozvoj, kde na základě veřejných zakázek zajišťují služby jak v oblasti kreativní, nákupu médií i produkce eventů apod., spolugestor oborové konference Veřejné zakázky v marketingu státní správy MMR a AKA

LinkedIn