GDPR pro agentury
Společnost Deloitte nabídla členským agenturám AKA bezplatné školení k problematice GDPR se speciálním zřetelem ke komunikačnímu průmyslu. Součástí dopoledního školení je také nabídka on-line nástroje pro prověření připravenosti agentury na GDPR. Členské agentury mají 10% slevu na tento nástroj i případnou konzultaci.
Podstatná část školení bude věnována
- praktickým aspektům zpracování v prostředí reklamního průmyslu jako je targetování reklamy na základě profilování
- novým trendům vysvětlování právních podmínek srozumitelnějším jazykem,
- postavení agentur coby zpracovatelů svých klientů
- problematice zpracování IP adres, cookies a lokalizačních údajů apod.
- možnosti využití hereckých výkonů či podobizně v audiovizuálních materiálech, a to nejen z pohledu GDPR, ale i z pohledu osobnostních a licenčních práv
- vlivu GDPR na telefonické marketingové kampaně nebo zjišťování zákaznické spokojenosti.
Školitelé (konkrétní osoba bude upřesněna)
Ján Kuklinca, advokát, Ambruz & Dark Deloitte Legal, s.r.o., advokátní kancelář
Jaroslava Kračúnová, advokátka, Ambruz & Dark Deloitte Legal, s.r.o., advokátní kancelář
Termín:
25.1. 2018 od 9 do 11 hod.
Místo:
Deloitte Legal
Nile House, Karolinská 654/2, 186 00 Prague 8 – Karlín, místnost 11
Kontakt:
Dominik Hrodek, Chief Marketing Officer Deloitte Legal