školení:Jak měřit digitál aneb Lesk a bída digitálních cílů: jak neměřit nesmysly

Kdy: 28. 1. 2020, od 9,00 do 11,00 hod.
Kde: agentura TRIAD Advertising, Na Bojišti 1473/18, Praha 2 - Nové Město
Vstup: členové 700,-Kč /nečlenové 1500,-Kč (+21% DPH)

Dvouhodinovka s Adamem Špinou z  agentury TRIAD Advertising o nejčastějších chybách při měření brandové digitální komunikace.

Dozvíte se, jak funguje hierarchie cílů, kterým metrikám se dá věřit a kterým se vyhnout obloukem a jak stanovit cíle ambiciózně, ale realisticky.

Těšit se můžete i na trik s křišťálovou koulí.

Určeno pro: všechny, kteří chtějí znát dopad kampaní (stratégy, klienty, uvědomělé kreativce, správce sociálních sítí a digitální mediální plánovače)

Můžete se přihlásit zde