Vstup nových agentur je příslibem stále se rozrůstající členské základny AKA. Jak je již tradicí, zástupci obou nových členských agentur se zúčastnili říjnové schůze prezidia AKA, kde představili své agentury a seznámili členy prezidia se svými plány a očekáváními.
Komunikační agentura Key Advantage je strategická mediální agentura, která zajišťuje viditelné a úspěšné kampaně díky využití top technologií a znalosti fungování médií.
„Naší silnou stránkou je motivující firemní kultura, kde každý dělá to, co ho baví a díky tomu tak odvádí tu nejlepší práci, která nakonec přináší radost i klientům,“ řekl na adresu nové agentury její CEO Zdeněk Ševčík.
A dodal: „Naše agentura se stala členem AKA, protože věříme v důležitost sdílení znalostí, zkušeností a inovací v rámci naší oblasti. Záleží nám na tom, aby zákazníci napříč trhem dostávali v marketingu to nejlepší a členství nám poskytuje příležitost vytvářet silné vztahy se stejně smýšlejícími profesionály, přispívat našimi poznatky a zkušenostmi a být společně s nimi v přední linii nejnovějších trendů a vývoje v marketingu a komunikaci, což se odrazí v kvalitní práci pro naše i jejich klienty.
Druhou novou členskou agenturou je Socialsharks, agentura zabývající se především digitálním marketingem a kreativními strategiemi pro globální značky napříč trhem.
Socialshark klientům již více než deset let pomáhá s tvorbou strategií pro online i offline kanály, spoluprací s influencery, budováním komunit, výkonnostním marketingem a launchem nových projektů a produktů.
„Věříme tomu, že společně dokážeme efektivněji posouvat témata, kterým se momentálně v Socialsharks věnujeme, jako je například budoucnost AI automatizace či potřeba zvyšování erudovanosti marketingového trhu. A doufáme, že v AKA nalezneme vhodné partnery pro diskuzi a budeme schopni jednotně přispívat ke zdravému fungování reklamního odvětví,“ uvedla Nikol Stolle, CEO agentury Socialsharks.
„Jsem velmi ráda, že se Asociace komunikačních agentur stále rozrůstá. Obohacení o každého nového člena přispívá k různorodosti a barevnosti profesní asociace, zároveň v sobě zastupuje většinu kreativního průmyslu. Nikol a Zdeněk dokonale zapadli do naší asociace,” uvedla o nových členech AKA Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka.
Těšíme se na oboustranně přínosnou spolupráci.