AKA má další dva nové členy, agentury Key Advantage a Socialsharks

23.10.2023
AKA

Asociace komunikačních agentur má letos velmi úspěšný rok, pokud jde o přijímání nových členů. V říjnu obohatily naše řady další dvě agentury, mediální agentura Key Advantage a digitální agentura Socialsharks.

Vstup nových agentur je příslibem stále se rozrůstající členské základny AKA. Jak je již tradicí, zástupci obou nových členských agentur se zúčastnili říjnové schůze prezidia AKA, kde představili své agentury a seznámili členy prezidia se svými plány a očekáváními.

Komunikační agentura Key Advantage je strategická mediální agentura, která zajišťuje viditelné a úspěšné kampaně díky využití top technologií a znalosti fungování médií.

„Naší silnou stránkou je motivující firemní kultura, kde každý dělá to, co ho baví a díky tomu tak odvádí tu nejlepší práci, která nakonec přináší radost i klientům,“ řekl na adresu nové agentury její CEO Zdeněk Ševčík.

A dodal: „Naše agentura se stala členem AKA, protože věříme v důležitost sdílení znalostí, zkušeností a inovací v rámci naší oblasti. Záleží nám na tom, aby zákazníci napříč trhem dostávali v marketingu to nejlepší a členství nám poskytuje příležitost vytvářet silné vztahy se stejně smýšlejícími profesionály, přispívat našimi poznatky a zkušenostmi a být společně s nimi v přední linii nejnovějších trendů a vývoje v marketingu a komunikaci, což se odrazí v kvalitní práci pro naše i jejich klienty. 

 

 

 

 

Druhou novou členskou agenturou je Socialsharks, agentura zabývající se především digitálním marketingem a kreativními strategiemi pro globální značky napříč trhem.

Socialshark klientům již více než deset let pomáhá s tvorbou strategií pro online i offline kanály, spoluprací s influencery, budováním komunit, výkonnostním marketingem a launchem nových projektů a produktů.

„Věříme tomu, že společně dokážeme efektivněji posouvat témata, kterým se momentálně v Socialsharks věnujeme, jako je například budoucnost AI automatizace či potřeba zvyšování erudovanosti marketingového trhu. A doufáme, že v AKA nalezneme vhodné partnery pro diskuzi a budeme schopni jednotně přispívat ke zdravému fungování reklamního odvětví,“ uvedla Nikol Stolle, CEO agentury Socialsharks.

 

 

 

 

„Jsem velmi ráda, že se Asociace komunikačních agentur stále rozrůstá. Obohacení o každého nového člena přispívá k různorodosti a barevnosti profesní asociace, zároveň v sobě zastupuje většinu kreativního průmyslu. Nikol a Zdeněk dokonale zapadli do naší asociace,” uvedla o nových členech AKA Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka.

Těšíme se na oboustranně přínosnou spolupráci.