AKA se dále rozrůstá – od března je členem agentura Lafluence

19. 3. 2024

Tisková zpráva

img-6533-scaled
Asociace komunikačních agentur přijala v březnu do svých řad dalšího nového člena, agenturu Lafluence. Po agentuře STORY TLRS, jež rovněž vstoupila do AKA v březnu, i Lafluence rozšířila sekci digitálních agentur. Počet členů AKA už je jen těsně pod padesátkou.

Lafluence je největší agenturou pro influencer marketing v Česku a na Slovensku. Pomocí technologií spojuje značky a marketingové agentury s prověřenými tvůrci obsahu.

Jsme největší agenturou pro influencer marketing u nás a na Slovensku. Vyvinuli jsme databázi s více jak 24.000 profily influencerů skrz Instagram, TikTok a YouTube. Na základě této technologie dokážeme klientům doporučit ten nejlepší mix kredibilních influencerů s unikátním překryvem a zároveň automatizovat celé workflow kampaní. Naším cílem je kultivovat influencerský trh, dlouhodobým cílem pak dostat influencerský trh do standardizovaného mediálního rámce. Razíme přístup Influence first, tzn. že všechny naše aktivity jsou v gravitačním poli influencerů, kolem kterých stavíme 360° kampaně. Naše poslání je přinášet klientům marketing, který funguje, spotřebitelům reklamu, která je zajímá a influencerům práci, která je baví,“ představil agenturu Martin Kyncl, Managing Director.

Vstup stále nových agentur do Asociace komunikačních agentur je příslibem stále se rozrůstající členské základny.

„Jsem moc ráda, že do asociace vstoupila další digitální agentura, a ještě specializovaná na tak specifické prostředí, jako jsou online platformy a influenceři. Influencer marketing je nyní velmi žhavým tématem, proto jsme rádi, že si můžeme vzájemně rozšiřovat zkušenosti. Vítám agenturu Lafluence mezi námi a těším se na přínosnou spolupráci, která začne již v dubnu díky workshopu na téma influencer marketingu,“ dodala ke vstupu agentury LAFLUENCE výkonná ředitelka AKA Kateřina Hrubešová.

Tiskovou zprávu najdete ke stažení zde.