Certifikovaný trénink od společnosti Meta je mimořádnou příležitostí pro všechny, kteří chtějí využít Facebooku jako komunikačního kanálu. Bude se konat poprvé v ČR. Povede ho Adam Nowakowski odpovědný za rozvoj spolupráce s agenturami ve střední a východní Evropě. Podmínkou je zúčastnit se čtyř seancí a závěrečné zkoušky. Získáte hlubokou znalost analytických a komunikačních nástrojů Facebooku a certifikát, který ocení každý šéf, který to s digitálem myslí vážně.
!!!PRO PŘIHLÁŠENÉ OD 23.8. A DÁL JSOU VŠECHNY ČTYŘI LEKCE ON-LINE!!!
Program školení:
21.9. KICK-OFF SESSION, 15-17 hod.
- cíl programu – plynulost v kreativě pro mobily (osvědčené kreativní postupy, formáty, řešení)
- příprava účastníků na certifikační zkoušku Creative Strategy
- výhody certifikace
- obchodní a kreativní příležitosti kreativy zaměřené na mobily
- Creative Best Practice
- Případové studie
28.9. CONNECTED BRANDS, 15-17 hod. (on-line)
- výzkum Kantar/Oxford University „No silver bullet“ týkající se reklamy značky; klíčové poznatky
- optimální vyvážení kampaně (zásah, frekvence, trvání)
- multiplikátory (RR, značkový obsah, zprávy a další formáty pro hlubší výsledky značky)
- případové studie
- řešení měření
5.10. DIRECT RESPONSE, 15-17 hod.
- nejlepší praxe DR
- formáty elektronického obchodu (Discovery Commerce)
- dynamické reklamy
- Shopper Marketing: Kolaborativní reklamy
- reklamy na značkový obsah
- případové studie
20.10. BLUEPRINT: CREATIVE STRATEGY, 15-17 hod. (on-line)
- instruktor Igor Zinatulin
- brilantní základy (doporučený postup pro mobilní kreativy)
- dobrý brief až skvělá kreativa (stanovení jasných cílů)
- měření dopadu kreativy (řešení metadat)
V následujících dvou týdnech po ukončení školení proběhne závěrečná zkouška on-line (možnost výběru termínu).
K dispozici bude další školení na vyžádání/on-line, stejně jako „cvičná zkouška“, která otestuje dovednosti a osvojí si zkušební otázky.
Pro členy AKA 2 000 Kč, pro ostatní 3 000 Kč.
Přihlašujte se zde.