Dvanáctý podAKAst v éteru: Zelená – spása pro byznys nebo jen šílenství nerdů?

9. 7. 2024

PodAKAst

IMG_6575
Téma udržitelnosti se zdá být agenturami trochu opomíjeno, což je dost chyba. I proto si Kateřina Hrubešová tentokrát k natáčení 12. podAKAstu vybrala téma Zelená – spása pro byznys nebo jen šílenství nerdů?

Podcast je právě v éteru a navazuje na náš předcházející, březnový podcast, v němž jsme probírali téma udržitelnosti, a toho, co to znamená pro kreativní průmysl.

V řadě již dvanáctý podcast Asociace komunikačních agentur reaguje na ještě větší lahůdku, jakou je nedávný boj proti konci spalovacích motorů, používání umělohmotných brčekvšemu zelenému kolem nás. Ač výsledky europarlamentních voleb naznačily odklon od aktivistického pojetí panevropské environmentální politiky a na Green Deal je pohlíženo téměř jako na sprosté slovo, čekáme, co přinese nový Evropský parlament.

Nicméně zákonné povinnosti týkající se udržitelnosti firem existují a firmy se jimi musí řídit.

Náš podcast nehodnotí volební nálady  evropské populace, ale zamýšlíme se v něm nad tím, co přinese pojem udržitelnosti komunikačnímu průmyslu v blízké nebo daleké budoucnosti a jak se na stávající povinnosti nebo příležitosti agentury připravují, pokud se tedy vůbec připravují.

Ptáme se:

👉 co znamená pojem environmentalita nebo co to je být  enviromentální tj. co znamená písmeno E  v udržitelnosti,

👉 jak toto E chápat a implementovat do firmy,

👉 zda souvisí i s uhlíkovou stopou

👉 a co je to vlastně Green Deal?

Poslechněte si Káčiny zvídavé dotazy na Pavla Galíka z Omnicom Group a Vladimíra  Víška, spoluzakladatele iniciativy No Greenwashing

Natáčení podcastu ESG

Oba pánové mají praktické zkušenosti s udržitelností ve firmách, už si párkrát pěkně naběhli a mají za sebou i několik nezdarů. A není nic zábavnějšího než se bavit o cizích chybách a třeba se z nich poučit.

 

Tak hurá do toho!

👉 podcast si můžete poslechnout na našem kanále Spotify zde.