17. 4. 2025
Novinka
Kalibrace pohledů Ritsona a Sharpa na marketingovou efektivitu, diferenciaci a distinktivitu
Zúčastněte se exkluzivního marketingového workshopu s profesorem Koenem Pauwelsem, kterého magazín Marketing Week označil za „nejlepšího marketingového akademika na světě“. Profesor Pauwels je autorem více než 100 oceněných odborných článků o marketingové efektivitě. Je zařazen mezi 2 % nejcitovanějších vědců na světě.
Workshop se zaměří na klíčovou otázku růstu značky: má značka stavět na odlišení od konkurence (diferenciaci), nebo na zapamatovatelnosti v myslích zákazníků (distinktivitě)? Účastníci se seznámí s přístupy předních odborníků, jako jsou Byron Sharp, Kevin Keller a Mark Ritson, a naučí se, jak tyto perspektivy kalibrovat pro dosažení vyšší marketingové efektivity a lepších obchodních výsledků.
Co vám workshop přinese?
Získáte praktické poznatky založené na důkazech a výzkumech, které vám pomohou zlepšit řízení značky a sladit marketingové aktivity s prioritami vedení firmy.
Pro koho je workshop určen?
✅ pro brand manažery,
✅ marketingové ředitele (CMO),
✅ CEO a strategické konzultanty,
✅ vedoucí agentur, kteří chtějí měřit a zvyšovat dopad marketingu na růst značky.
Pořádá:
Evidence-Based Marketing Academy – vzdělávací program v České republice zaměřený na marketing založený na důkazech a reálných datech.
Workshop se koná s podporou Marketingové rady, která usiluje o rozvoj moderního marketingového vzdělávání v České republice.
👉 MÍSTO A ČAS
👉 Stávající členové Marketingové rady musí do pole „Poznámka“ v objednávacím formuláři uvést, že jsou členy Marketingové rady.
„V případě dotazů ohledně workshopu nás, prosím, kontaktujte na e-mailu josef.karasek@aka.cz.“
Registrovat na workshop se můžete zde.
Koen Pauwels je proděkan pro výzkum a Distinguished Professor of Marketing na Northeastern University. Byl hlavním výzkumným pracovníkem v Amazon Ads, kde se podílel na strategii budování značek a alokace rozpočtů. Je zařazen mezi 2 % nejcitovanějších vědců na světě. Je autorem knih It’s not the Size of the Data – It’s How You Use It a Break the Wall: Why and How to Democratize Digital in Your Business. Pravidelně publikuje a vystupuje na předních světových konferencích.