Jak měřit růst značky pohledem marketingových ikon 23. 5. 2025

17. 4. 2025

Novinka

network-connection-graphic-overlay-banner

Kalibrace pohledů Ritsona a Sharpa na marketingovou efektivitu, diferenciaci a distinktivitu

Zúčastněte se exkluzivního marketingového workshopu s profesorem Koenem Pauwelsem, kterého magazín Marketing Week označil za „nejlepšího marketingového akademika na světě“. Profesor Pauwels je autorem více než 100 oceněných odborných článků o marketingové efektivitě. Je zařazen mezi 2 % nejcitovanějších vědců na světě.

Workshop se zaměří na klíčovou otázku růstu značky: má značka stavět na odlišení od konkurence (diferenciaci), nebo na zapamatovatelnosti v myslích zákazníků (distinktivitě)? Účastníci se seznámí s přístupy předních odborníků, jako jsou Byron Sharp, Kevin Keller a Mark Ritson, a naučí se, jak tyto perspektivy kalibrovat pro dosažení vyšší marketingové efektivity a lepších obchodních výsledků.

Co vám workshop přinese?

Získáte praktické poznatky založené na důkazech a výzkumech, které vám pomohou zlepšit řízení značky a sladit marketingové aktivity s prioritami vedení firmy.

  • Jaký je rozdíl mezi diferenciací a distinktivitou – a proč na tom záleží pro růst značky
  • Jak využít silné stránky obou přístupů a kdy který z nich upřednostnit
  • Jak efektivně měřit marketingové výsledky a vysvětlit jejich dopad CFO a CEO včetně cenotvorné síly značky (pricing power).

Pro koho je workshop určen?

pro brand manažery,
marketingové ředitele (CMO),
CEO a strategické konzultanty,
vedoucí agentur, kteří chtějí měřit a zvyšovat dopad marketingu na růst značky.

Pořádá:

Evidence-Based Marketing Academy – vzdělávací program v České republice zaměřený na marketing založený na důkazech a reálných datech.

Workshop se koná s podporou Marketingové rady, která usiluje o rozvoj moderního marketingového vzdělávání v České republice.

👉 MÍSTO A ČAS

  • KDY: 23. KVĚTNA 2025
  • KDE: Agentura McCann Prague, Riegrovy sady 28, 120 00 Praha 2
  • čas: 9.00 – 12.30
  • občerstvení včetně teplých a studených nápojů je zdarma součástí programu

👉 Stávající členové Marketingové rady musí do pole „Poznámka“ v objednávacím formuláři uvést, že jsou členy Marketingové rady.

„V případě dotazů ohledně workshopu nás, prosím, kontaktujte na e-mailu josef.karasek@aka.cz.“

Registrovat na workshop se můžete zde.

Kdo je profesor Koen Pawels? 

Koen_Pauwels
Prof. dr. Koen Pauwels
Top AI Leader 2025, nejlepší marketingový akademik planety, bývalý člen Amazonu, šéfredaktor IJRM, proděkan pro výzkum na DMSB

Koen Pauwels je proděkan pro výzkum a Distinguished Professor of Marketing na Northeastern University. Byl hlavním výzkumným pracovníkem v Amazon Ads, kde se podílel na strategii budování značek a alokace rozpočtů. Je zařazen mezi 2 % nejcitovanějších vědců na světě. Je autorem knih It’s not the Size of the Data – It’s How You Use ItBreak the Wall: Why and How to Democratize Digital in Your Business. Pravidelně publikuje a vystupuje na předních světových konferencích.

LinkedIn