Máme tady už 17. podAKAst Káči Hrubešové, výkonné ředitelky AKA, tentokrát na opravdu stále aktuální a diskutované téma, jímž je férové tendrování.
A s kým jiným by si měla Káča na toto téma povídat než o odbornicí na Férový tendr,
Petrou Jankovičovou.
A co se dozvíte?
❓Proč výhra ve výběrovém řízení nemusí být nutně vítězství?
❓Proč by agentury i klienti měli začít pořádně počítat?
❓A už jste si spočítali, kolik vás stojí vyhlášení či účast v tendru?
Výkonná ředitelka AKA Kateřina Hrubešová v podAKAstech o aktuálních tématech, která hýbou trhem
Reklamní agentury u nás i v celé Evropě každoročně investují miliony do výběrových řízení. Náklady rostou, ale stejně tak roste tlak na cenu. Vítězné nápady přitom často končí v šuplíku. Mezi lidmi z branže roste frustrace. Jak tuhle situaci změnit?
V této epizodě podcastu Asociace komunikačních agentur prezidentka AKA Petra Jankovičová a výkonná ředitelka AKA Káča Hrubešová komentují data z nové studie EACA a odhalují skutečné finanční i lidské náklady tendrů. Otevřeně mluví o tom, co je potřeba změnit.
• Někdy se vyplatí klienta raději pustit, než prodělávat.
• Pokud jako klienti tendrujete s vidinou nižší ceny do tabulky, pravděpodobně budete zklamaní.
• Pod tlakem ceny i rychlosti se zapomíná na nastavení spolupráce. Chybí onboarding i zpětná vazba.
• Pokud si nenastavíme hranice, doženeme se do krize sami.
Není to procházka růžovým sadem, ale stojí to za to. Tento podAKAst určitě nevynechejte!