Influencer marketing: Influenceři – skrytá síla komunikace? aneb Jak si nezničit značku 23.4. 2024

8.4.2024
AKA

Srdečně Vás zveme na dubnový workshop AKA, Asociace komunikačních agentur, který je zaměřen na opravdu sexy téma influencer marketingu. Workshop proběhne 23. dubna 2024, od 9 do 11,30 hodin již tradičně v prostorách VCCP.

Tématem workshopu je Influencer marketing. A workshop jsme nazvali Influenceři – skrytá síla komunikace? aneb Jak si nezničit značku.

Dozvíte se spoustu informací o světě influencerů, sociálních sítích, o trochu nablýskaném světě, kde jsou všichni krásní, mladí a nadšení.

Kde neexistují problémy.

Ty mohou vznikat jejich sledováním…

Téma a cíl workshopu:

Workshop se zaměří na následující témata:

  • jak s influencery spolupracovat
  • jak je co nejefektivněji propojit s klienty
  • jaké je nejlepší spojení produktu/značky a konkrétního člověka na sociálních sítích
  • jak, zda a proč označovat reklamu, placenou spolupráci, sponzoring – zkrátka to, co jako agentura s influencery děláte
  • co je projekt AKA Férový influencer

Odpovíme si mimo jiné i na tyto otázky:

  • jak najít správného ambasadora značky / produktu
  • jak je na tom český trh influencerů v porovnání se světem
  • jak poznat, s kým ne/spolupracovat a jak poznat dobrého influencera?
  • kolik se točí v IM peněz a jaká je dynamika trhu a trendy
  • směřuje český IM trh k nějaké regulaci
  • jaké fungují restrikce a pokuty
  • jaké jsou klíčové přešlapy, na které si dát pozor
  • jaká je budoucnost IM trhu u nás

Spíkři a jejich příspěvky:

Petr Srna, CEO WorldOfOnline

Petr Srna

 

Petr Srna, CEO WorldOfOnline

Domácí trh influencer marketingu

Identifikace domácího trhu a jeho největší problémy –  typologie kampaní, influencerů, odměňování, ceny, smlouvy, spolupráce, jak pracovat s influencery, fuckupy, best practice apod.

 

 

 

 

advokátka v advokátní kanceláři KMVS, advokátní kancelář s.r.o.

Petra Maryšková

partner v advokátní kanceláři KMVS, advokátní kancelář s.r.o.

Petr Kůta

Petra Maryšková, advokátka v advokátní kanceláři KMVS, advokátní kancelář s.r.o.

Petra se zaměřuje mimo jiné i na oblast reklamy a duševního vlastnictví. V praxi se pak věnuje zejména pravidlům reklamy kosmetických přípravků a pravidlům regulace reklamy obecně. Má dlouhodobé zkušenosti se smluvní agendou v marketingu.

Petr Kůta, partner v advokátní kanceláři KMVS, advokátní kancelář s.r.o.

V rámci své specializace se Petr věnuje zejména reklamnímu právu, autorskému právu se zaměřením na hudební průmysl.

Přednáší mj. na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Právní okénko: Vyhněte se chybám při práci s influencery

  • Jednotlivé formy spolupráce s influencery a jejich správné smluvní zajištění (odměna, licence, opce, smluvní pokuty).
  • Za co agentura odpovídá a jaké pokuty hrozí
  • Praktické příklady
Michal Bubeníček

Michal Bubeníček

Alžběta Poláková

Michal Bubeníček, CEO at Etnetera Motion,

Alžběta Poláková, SoMe & Influencers Director

Příklady kampaní a jak na ně

Behind the scenes Pepsi Space kampaně: Jak vybrat relevantní GenZ influencery a aktivně je zapojit do všech touchpointů komunikace?

 

 

 

 

Martin Kyncl

Martin Kyncl

Martin Kyncl, Managing Director agentury Lafluence, což je největší agentura pro influencer marketing v Česku a na Slovensku. Pomocí technologií spojuje značky a marketingové agentury s prověřenými tvůrci obsahu.

Case study – veřejná data

 

 

 

 

 

 

Jiří Štefek

Jindřiška Medková

Jiří Štefek, Head of Digital, Peppermint digital

Jindřiška Medková, Influencer Marketing Manager, Peppermint digital

Příklady kampaní a jak na ně

Philips case study – Performance marketing a jeho napojení na influencers. Jak maximalizovat ziskovost spoluprací skrze placenou propagaci, best practices a na co si dát pozor při tvorbě výstupů.

 

 

 

 

 

👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)

  • KDY: 23. DUBEN 2024
  • KDE: Agentura VCCP Prague, nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5 – Smíchov
  • čas: 9.00 – 11.30
  • sušenky a káva zajištěny

Na workshop INFLUENCER MARKETING: Influenceři – skrytá síla komunikace? aneb Jak si nezničit značku se můžete přihlásit zde.