Tématem workshopu je Influencer marketing. A workshop jsme nazvali Influenceři – skrytá síla komunikace? aneb Jak si nezničit značku.
Dozvíte se spoustu informací o světě influencerů, sociálních sítích, o trochu nablýskaném světě, kde jsou všichni krásní, mladí a nadšení.
Kde neexistují problémy.
Ty mohou vznikat jejich sledováním…
Téma a cíl workshopu:
Workshop se zaměří na následující témata:
- jak s influencery spolupracovat
- jak je co nejefektivněji propojit s klienty
- jaké je nejlepší spojení produktu/značky a konkrétního člověka na sociálních sítích
- jak, zda a proč označovat reklamu, placenou spolupráci, sponzoring – zkrátka to, co jako agentura s influencery děláte
- co je projekt AKA Férový influencer
Odpovíme si mimo jiné i na tyto otázky:
- jak najít správného ambasadora značky / produktu
- jak je na tom český trh influencerů v porovnání se světem
- jak poznat, s kým ne/spolupracovat a jak poznat dobrého influencera?
- kolik se točí v IM peněz a jaká je dynamika trhu a trendy
- směřuje český IM trh k nějaké regulaci
- jaké fungují restrikce a pokuty
- jaké jsou klíčové přešlapy, na které si dát pozor
- jaká je budoucnost IM trhu u nás
Spíkři a jejich příspěvky:
Petr Srna, CEO WorldOfOnline
Domácí trh influencer marketingu
Identifikace domácího trhu a jeho největší problémy – typologie kampaní, influencerů, odměňování, ceny, smlouvy, spolupráce, jak pracovat s influencery, fuckupy, best practice apod.
Petra Maryšková, advokátka v advokátní kanceláři KMVS, advokátní kancelář s.r.o.
Petra se zaměřuje mimo jiné i na oblast reklamy a duševního vlastnictví. V praxi se pak věnuje zejména pravidlům reklamy kosmetických přípravků a pravidlům regulace reklamy obecně. Má dlouhodobé zkušenosti se smluvní agendou v marketingu.
Petr Kůta, partner v advokátní kanceláři KMVS, advokátní kancelář s.r.o.
V rámci své specializace se Petr věnuje zejména reklamnímu právu, autorskému právu se zaměřením na hudební průmysl.
Přednáší mj. na Vysoké škole ekonomické v Praze.
Právní okénko: Vyhněte se chybám při práci s influencery
- Jednotlivé formy spolupráce s influencery a jejich správné smluvní zajištění (odměna, licence, opce, smluvní pokuty).
- Za co agentura odpovídá a jaké pokuty hrozí
- Praktické příklady
Michal Bubeníček, CEO at Etnetera Motion,
Alžběta Poláková, SoMe & Influencers Director
Příklady kampaní a jak na ně
Behind the scenes Pepsi Space kampaně: Jak vybrat relevantní GenZ influencery a aktivně je zapojit do všech touchpointů komunikace?
Martin Kyncl, Managing Director agentury Lafluence, což je největší agentura pro influencer marketing v Česku a na Slovensku. Pomocí technologií spojuje značky a marketingové agentury s prověřenými tvůrci obsahu.
Case study – veřejná data
Jiří Štefek, Head of Digital, Peppermint digital
Jindřiška Medková, Influencer Marketing Manager, Peppermint digital
Příklady kampaní a jak na ně
Philips case study – Performance marketing a jeho napojení na influencers. Jak maximalizovat ziskovost spoluprací skrze placenou propagaci, best practices a na co si dát pozor při tvorbě výstupů.
👉 MÍSTO, ČAS a všechno, co potřebujete vědět (a bojíte se zeptat)
- KDY: 23. DUBEN 2024
- KDE: Agentura VCCP Prague, nám. 14. října 642/17, 150 00 Praha 5 – Smíchov
- čas: 9.00 – 11.30
- sušenky a káva zajištěny
Na workshop INFLUENCER MARKETING: Influenceři – skrytá síla komunikace? aneb Jak si nezničit značku se můžete přihlásit zde.