Srdcař české reklamy

16.1.2020
AKA

Cena Karla Duchka

Cenu uděluje AKA jedenkrát ročně osobnosti nebo malému týmu (do 3 osob), který v minulém roce přispěl odborné komunitě. AKA chce ocenit:

–          Nečekaný, výjimečný příspěvek k budování oboru pozitivním příkladem

–          Nezištný, hluboce lidský a přitom odborně hodnotný čin

–          Příběh osobnosti bez ohledu na senioritu, věk a zkušenost

–          Musí jít o zaměstnance nebo stálého spolupracovníka agentury

Nominace

Agentury nominují na výzvu AKA. Z rok 2019 je možné nominovat do konce ledna 2020. Musí jít o zaměstnance nebo stálého spolupracovníka agentury. Nominace probíhá prostřednictvím nominačního formuláře. Vyplněný formulář je třeba zaslat na office@aka.cz

Posuzování

O držiteli titulu rozhodne speciální komise. Titul Srdcař české reklamy si jeho držitel převezme na jarní valné hromadě AKA.

Karel Duchek

Ředitel agentury Wunderman zemřel na podzim roku 2018. Ačkoliv bojoval s těžkou nemocí, do posledních hodin se věnoval práci pro agenturu a v rámci prezidia AKA také pro celý obor. Byl vysoce ceněn nejen pro profesionální výkony, ale také pro své výjimečné lidské přednosti. Otevřený, přímý, přátelský, obětavý, kreativní, a přitom kritický a náročný. Patřil k nejaktivnějším členům AKA, kteří se snažili oboru komunikace zajistit vysoký kredit. Jeho odchod byl pro celou reklamní komunitou nečekanou ranou. Cena Srdcař české reklamy má nejen uctít památku Karla Duchka, ale současně vyjádřit, jaké hodnoty jsou pro obor cenné a vyzvednout jejich nositele.