Hybrid vítězí!
I když se otevřou obchody, e-shopy nezavřou krám. Naopak! Zkrátka nakupování už nebude, co bylo. A to znamená velkou změnu i v komunikaci se zákazníkem.
- Jak pracovat s informacemi o zákaznících, aby vás data nezadusila
 
- Co dělají se značkou obchodníci a jak na ně
 
- Názor na značku si udělá on-line komunita sama i bez vás. Jak řídit obojí – značku i komunitu
 
- Jak cílit tam, kde jsou zákazníci, a nestřílet do vzduchu
 
- Proč a jak  bannerová slepota devastuje rozpočet
 
- Jak má spolupracovat on-line a offline – v reklamě i v obchodě
 
- Kde končí a kde začíná digitální agentura v době hybridní
 
Workshop pro všechny, kteří:
- si lámou hlavu se zavřenými prodejnami
 
- podporují komunikaci e-shopů
 
- řeší (i) B2B byznys
 
- nevěří, že bude  vše jako před covidem
 
Přenášejí experti agentury Cheil, která se zakalila v boji s novým normálem. Protože jako dvorní, globální agentura značky Samsung prostě musela.
29. dubna 2021 od 9.00 hodin
Členové AKA 700 Kč, nečlenové 1500 Kč
Přihlášky na workshop.aka.cz
