Pod AKA vznikla Marketingová rada. Přichází mimo jiné s novým studijním programem

26. 2. 2024

Tisková zpráva

ebca-mr001
Při Asociaci komunikačních agentur (AKA) vznikla Marketingová rada. Ta sdružuje marketingové profesionály, s jejichž pomocí bude zvyšovat kvalitu a prestiž marketingu prostřednictvím vzdělávání a výměny zkušeností.

Ještě před formálním založením Marketingové rady skupina zakládajících členů ve spolupráci s University of New York in Prague postavila nový kurz na úrovni MBA pro seniorní marketéry.

Marketingová rada při AKA tak ve spolupráci s University of New York in Prague (UNYP) zahajuje novou vzdělávací iniciativu Evidence-Based Marketing Academy (EBMA). Jedná se o program Mini-MBA, který začíná již 26. dubna. Výuka bude probíhat výhradně v angličtině a celý program je přizpůsoben seniorním marketérům, kteří chtějí posílit své pozice ve firmách a doplnit si vzdělání o moderní marketingové techniky.

Garantem obsahu kurzu je Štefan Sarvaš, konzultant společnosti Growth Legacy Mars a člen skupiny strategické intervence Ehrenberg-Bass Institute. Sarvaš upozorňuje, že v České republice chybí kurzy pro seniorní marketéry založené na aplikaci marketingových principů a nejnovějších trendech marketingové vědy posledních dvou desetiletí. „Společně s kolegy vnímáme, že v Česku chybí kurz pro seniorní marketéry postavený na aplikaci principů evidence-based marketingu a trendů v marketingové vědě posledních dvou dekád. Cílíme na seniorní marketéry ve vedoucích pozicích, kteří chtějí posílit svoji roli v rámci organizace a mnohdy třeba doplnit své vysokoškolské vzdělání specificky o moderní marketing. V rámci akademie studujícím předáme i poznatky ze spolupráce s esy světového marketingu, čímž přinášíme i mezinárodní kontext.“

Mezi další zakládající členy Marketingové rady a lektory programu EBMA patří Jakub Petřina, vedoucí oddělení strategie značky ve skupině PPF, a Steffan Sämann, marketingový ředitel společnosti Tchibo. Rada chce také sloužit jako platforma pro networking a diskusi na aktuální témata pro seniorní marketéry.

Program bude probíhat v deseti dvoudenních blocích (pátek a sobota), které povedou klíčové osobnosti českého marketingu, jako jsou Josef Havelka (ex-Česká spořitelna, ex-CEO Leo Burnett), Jakub Petřina (PPF), Štefan Sarvaš (Mars Strategy Group), Steffan Saemann (Tchibo) a další.

Pokud chcete o novém programu vědět více, přečtěte si tiskovou zprávu.

Více o programu najdete i zde. Přihlašování do nového vzdělávacího programu je otevřeno do 31. března 2024.