Tématem workshopu je Udržitelnost mýtů zbavená.
Téma a cíl workshopu:
Udržitelnost, ESG či greenwashing témata, o kterých slýcháme a čteme dnes už praktický permanentně. Stávají se nedílnou součástí firemní praxe a chování. Ale:
- Víte, o co jde?
- Jak se toto téma týká komunikačních agentur?
- Co mohou a měly by agentury dělat jako firma a co mohou a měly by dělat jako dodavatel služby, tedy pro své klienty a jejich zákazníky a spotřebitele?
- Jaké nové zákonné povinnosti přicházejí a koho se budou týkat, ať už přímo nebo zprostředkovaně?
- A hlavně: Jak na to?
Přestože se udržitelnost a ESG stávají nedílnou součástí našich životů a byznysu, řada firem ještě ani pořádně nezačala s jejich integrováním do svého rozhodování a procesů. Na druhou stranu ty firmy, které již začaly, vyžadují stejné chování po svých dodavatelích. A stále častěji to od firem a výrobků očekávají i jejich koncoví uživatelé.
Proto vás provedeme tématem, podíváme se na to, jaké výzvy, rizika, ale i příležitosti to s sebou přináší a jak je možné celé téma udržitelnosti uchopit.
Jako kolem každého nového a komplexního tématu, koluje i kolem udržitelnosti řada mýtů, proto se alespoň na ty hlavní podíváme.
Komu je workshop určen:
všem, kdo s tématem zatím přišli do kontaktu spíše okrajově, nebo pouze s dílčí problematikou a potřebují navnímat komplexitu celého tématu nebo třeba i jen okouknout způsob jak o něm mluvit.
Cíl workshopu:
- uvést účastníky do tématu udržitelnosti a ESG, jednoduše, stručně a strukturovaně
- vyvrátit hlavní mýty
- nabídnout stručný návod, jak na to
- sdílet praktické zkušenosti
Více informací najdete zde.